Από 03 έως 21 Ιουνίου 2019, η Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών (ΣΜΥ), διεξήγαγε τη θερινή εκπαίδευση των Σπουδαστών της, στην περιοχή «Καναπίτσα» Λιτοχώρου.
Το πρόγραμμα εκπαίδευσης περιέλαβε αντικείμενα επιχειρησιακής και ειδικής εκπαίδευσης, στις απαιτήσεις του οποίου οι Σπουδαστές ανταπεξήλθαν με άριστο τρόπο.
Η θερινή εκπαίδευση αποτελεί ετησίως μια από τις κύριες περιόδους Στρατιωτικής εκπαίδευσης των Σπουδαστών της Σχολής.
Πηγή: Γενικό Επιτελείο Στρατού.
ΣΧΟΛΙΟ AMYNAGR
Δεν έχουμε παρά να συγχαρούμε την Διοίκηση και τους εκπαιδευτές της Σχολής, για το εξαιρετικό επίπεδο εκπαίδευσης που προσφέρουν στους Σπουδαστές. Έχουμε παρατηρήσει πως τα τελευταία χρόνια έχουν χορηγηθεί νέα εκπαιδευτικά υλικά (ΜΙΝΙΜΙ, επιγονατίδες, κράνη, συλλογές Α' Βοηθειών, κοκ), καθώς και έχουν εισαχθεί νέοι τρόποι εκπαίδευσης τόσο όσον αφορά τα αντικείμενα, όσο κι όσον αφορά τον τρόπο διεξαγωγής της. Για παράδειγμα στον πρώτο τομέα, έχουν εισαχθεί τα εξής αντικείμενα (είτε ως νέα, είτε ως ανανεωμένα και πιο αποδοτικά):
- Συνδυασμένες Επιχειρήσεις Ο-Σ..
- Επιχειρήσεις σε αστικό περιβάλλον.
- Επιχειρήσεις σε ορεινό περιβάλλον.
Κι όσον αφορά τον τρόπο διεξαγωγής της εκπαίδευσης, τα εξής:
- Έργα κάλυψης - απόκρυψης - παραλλαγής σε όλες τις ασκήσεις (όπως π.χ. στις ΒΟΠ).
- Περισσότερα είδη βολών τυφεκίου (ταχείας αντίδρασης, εν κινήσει, σε εξαιρετικά κοντινές αποστάσεις κοκ).
- Περισσότερες βολές με τα ειδικά όπλα της Ομάδας (Βομβιδοβόλο, χειροβομβίδες, οπλοβομβίδες κοκ).
- Βολές σε εξομοιωτές.
ΕΠΙΛΟΓΟΣ - ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ
Οι πρωτοετείς σπουδαστές στη ΣΜΥ και στην Ευελπίδων, μπαίνουν μέσα Σεπτέμβρη, και παίρνουν άδεια ενός μήνα στις αρχές Ιουλίου. Αν συνυπολογίσουμε και τις άδειες Χριστουγέννων και Πάσχα, τότε ο συνολικός τους χρόνος υπηρέτησης ως πρωτοετείς είναι παρόμοιος (κατά έναν μήνα παραπάνω) με αυτόν της 9μηνης θητείας των κληρωτών.
Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα όμως, οι πρωτοετείς σπουδαστές εκπαιδεύονται και σε ακαδημαϊκά μαθήματα, εκτελούν υπηρεσίες (3-4 την εβδομάδα), κι αναλώνουν αρκετές ώρες σε "αγγαρείες" και σε "διάφορες σωματικές βελτιώσεις".
Όλα αυτά τα αναφέρουμε για να δείξουμε, πως σε παρόμοιο χρόνο, οι πρωτοετείς Σπουδαστές των παραγωγικών σχολών αποκτούν πολύ (πολύ όμως) περισσότερες γνώσεις κι εμπειρείες απ'ότι ένας κληρωτός. Είναι τόσο δύσκολο πια να εφαρμοστεί παρόμοιο πρόγραμμα εκπαιδεύεσεως και στους κληρωτούς, με αποτέλεσμα να αυξηθεί το επίπεδο της εκπαίδευσης;
Η μέθοδος υπάρχει κι εφαρμόζεται, οι εκπαιδευτές μπορούν να βρεθούν, αλλά αυτό που λείπει και πρέπει επειγόντως να βρεθεί, είναι λίγο παραπάνω όρεξη για εκπαίδευση. Παρακαλούμε λοιπόν να αλλάξει το πρόγραμμα εκπαιδεύεσεως των κληρωτών, σε κάτι πιο ουσιώδες, και πιο αποδοτικό. Ας πάρουμε το παράδειγμα των Στρ. Σχολών, ας το ελαφρύνουμε, κι ας το εφαρμόσουμε στους κληρωτούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου