Το ραντάρ που θα εφοδιαστούν τα εκσυγχρονισμενα ελληνικά F-16 Block 70, APG-83 SABR AESA. |
Ραντάρ Erieye AESA, του ΑΣΕΠΕ EMB-145 της Π.Α. |
Αλλά ήταν ακόμα σχετικά ελλιπής για να τον "δουλέψω". Στοιχεία όπως το RCS του στόχου, Multipath, Clutter, κάθετος scan sector, κτλπ. Συμμετέχοντας κι εγώ λοιπον ενεργά, και μετά από 2 περίπου χρόνια, ο υπολογιστής Radar AESA μπορεί να υπολογίσει με τη μέγιστη σχεδον ακρίβεια τις αποστάσεις εντοπισμού όλων των ραντάρ AESA, έναντι οποιασδήποτε διατομής στόχου.
Layout του AESA Radar Calculator |
Ο λόγος που συμμετείχα στην τελική του διαμόρφωση, ήταν διότι ήθελα να υπολογίσω τις αποστάσεις εντοπισμού του APG-83 έναντι των F-35, με λειτουργία ραντάρ με μικρότερους τομείς εντοπισμού (π.χ. 5*5 μοίρες) από τους κλασικους (π.χ. 120*14 μοίρες).
Κι αυτό, διότι σε αυτή τη διαμόρφωση, το ραντάρ έχει υψηλότερες επιδόσεις, διότι διαθέτει μεγαλύτερα ποσά ενέργειας σε μικρότερο χώρο.
Επίσης είχα περιέργεια να δω αν ίσχυε η αντίληψη πως εντοπισμός stealth αεροσκαφων δεν μικραινε την απόσταση εμπλοκής σε μεγαλο, αν πετούσε σε εξαιρετικά χαμηλά υψομετρα.
Πατήστε το link για να κατεβάσετε το αρχείο excel, όπου στην αρχή του, φαίνεται ο δημιουργός του, καθώς και στοιχεία επικοίνωνιας.
Θα ακολουθήσει επόμενο άρθρο σε λίγες μέρες, όπου θα υπάρχει το αρχείο μεταφρασμένο, με επεξηγήσεις σε κάθε παράμετρο που πρεπει να αλλάξουμε, καθώς και όλα τα στοιχεία για τα ραντάρ και αεροσκάφη στο Ελληνοτουρκικό οπλοστάσιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου